SPRING TILL FRIHETEN

 
 
I onsdags var jag på en väldigt inspirerande föreläsning av Jonna Jinton. En tjej som ville något annat och tog steget som många är rädda för att ta, det som ändrar hela sin tillvaro. Studentlivet hon levde i Göteborg var inte det liv hon önskade, så hon tog sitt pick och pack och flyttade till en liten by i Norrland. Helt ensam flyttade hon i familjens sommarstuga och där bor hon nu med sin hund och katt. Hon är också en fantastiskt duktig fotograf och designar även superfina smyken tillsammans med hennes mamma. Kika gärna in på hennes blogg här.
 
Direkt efter föreläsningen tog jag med mig kameran för att fota och här är lite av resulaten. Min egna känsla när jag kollar på bilderna är frihet. Att man har chansen att lämna det gamla bakom sig och har möjligheten att ta sig till en ny plats med nya möjligheter.





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback