Detta är Jag!

Jag heter Maja och bor i södra Östergötland och är ett novemberbarn, född 1997. Jag är en väldigt positiv tjej, jag älskar liksom att vara glad. På min fritid sysslar jag med lite fotografering, både bakom och framför kameran. Jag är även intresserad utav journalistik och mode, vilket gör att jobba på ELLE är en stor dröm. 
Jag älskar att resa och mitt mål i livet är att jag ska ha besökt varenda världsdel vi har. 

Denna blogg har jag framför allt för att jag vill visa mina bilder för allmänheten, och också för att det är roligt att blogga.

Jag hoppas att du vill hälsa på min blogg några fler gånger i framtiden! Puss och kram, ta hand om dig!
 Alla bilder är tagna utav mig med vissa undantag.
 
Mail: [email protected]
 I mitten ser ni mig och på sidorna bilder som jag tagit.
 
 Det kan vara lätt att glömma bort allt det fina i all frihet vi har här i Sverige, så ta vara på varje sekund.
 Och ett hett tips är att va öppen för alla människor och chanser du får och stanna vid en positiv attityd. Att va positiv underlättar mycket för dig och omvärlden.





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback