blueberrys, a beautiful evening and two sleepy dogs

 
 
 
Trots att man satt där på sommarlovet och klagade över att det var kallt, blött och långtråkigt så har mitt lov varit väldigt bra nu när jag tänker tillbaka på det. Det började i Varberg/Göteborg och slutade i Varberg/Göteborg och där emellan hann jag med att jobba, äta supergod mat, träffa saknade personer, yoga, åka till huvudstaden och de dagarna man kunde sola och bada passade jag på att göra det. Jag har också gjort av med en väldigt massa pengar men det var det värt!
Jag har dock inte hunnit med att blogga så värst mycket. Därför ska jag försöka komma igång igen för det är ändå ganska kul när man väl gör det. Mest gör jag det för min egna skull, för bloggen blir lite som en dagbok, men även för att jag vill visa upp mina foton jag tar. Det känns liksom inte bra att de ligger och skräpar i mappar. Det är också kul att blogga när man får höra att någon uppskattar bloggen och alla bilder. Det fick jag höra för några dagar sen och det värmer verkligen fortfarande. Så nu ska jag försöka blogga lite mer för er som är så himla underbara och tittar in på min blogg lite då och då. Massa kramar till er!!
 
Puss.





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback