Upp och ner & lite annat tjafs

 
 
 
Visste inte riktigt i vilken kategori jag skulle lägga detta inlägg, just för det har för mycket av allt i sig. Alltså lite inblick i min vardagsmix, även torsdag//fredags fashion och jag och min kamera//porträtt. Så det fick bli alla tre. 

Men i alla fall, så här såg jag ut idag och har precis ätit upp mina apelsiner och druckit upp mitt te. Ska nog fylla på med mer te för jag känner att min hals behöver det. Förkylningen som jag länge har sprunigt ifrån har börjat komma ifatt mig nu, attans! ;) Men det är tyvärr inget man kommer ifrån nu på hösten. Nä, nu ska jag snart börja plugga engelska glosor och packa inför helgen. Ska nämligen till Göteborg med Elin på lördag och träffa våra fina tjejor och så övernattar jag hos Elin.
Men hoppas ni får en fortsatt bra torsdag och att ni har turen att komma ifrån alla förkylningar, om inte krya på dig! puss.
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback