TISDAG


Kom hem från skolan för inte så längesen. Har haft en helt okej skoldag, tisdgar är den dagen jag går som längst men man ska inte klaga, vi har ett väldigt slappt schema jämfört med andra klasser. Dessutom så blir jag ledig imorgon, pga inställda lektioner vilket känns riktigt bra haha.
 
Gjorde mig en hälso/energikicks dryck nu direkt. Det är något jag alltid måste ha när jag kommer hem, eller en smootihe. Det får upp energin till topp. Eftersom det är mycket förkylningar nu så kör jag med mycket apelsin, ingefära, blåbär osv osv. Försöker trycka ner så mycket vitaminer det går i mig för jag vill verkligen inte bli sjuk!
Tänkte lägga ut ett recept snart på en ny favorit. Men ha en fortsatt fin tisdag nu, puss!





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback