THE WORLD IS OUT THERE

 
Köpte denna tröja i lördags. Tycker den passa mig ganska bra. Jag har så himla många platser jag vill åka till. Det är lite lustigt hur man kan känna att resa är det jag är ämnad för. Jag har som mål att jag ska ha besökt varenda världsdel vi har och det ska ha varit minst två länder i varje världsdel. Utom Antarktis då, eller jag ska dit men två länder där är lite omöjligt. 

Men jag vill inte stanna på en plats, jag vill förflytta mig hela tiden. Jag vill ta in så mycket av vår värld som möjligt. Jag vill resa så mycket att jag blir trött på det. Det känns så onödigt att leva ett liv här i världen utan att ta del av den. Jag hoppas verkligen jag hittar ett jobb som kan ge mig flera möjligheter till att resa. Ett jobb som inkluderar resor konstant vore toppen. 
Mina tankar är alltid på vift och jag behöver samspela med dem. Man ska ju göra det man blir glad av och det är precis det resor ger mig, glädje. Det behöver inte vara en resa utomlands, det kan lika gärna vara inom vårt vackra land. Bara jag får ge mig ut på resor för det gör mig lycklig. 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback