NEW SHOES

 
 
 
Ett försenat inlägg i torsdags/fredags fashion men jag hann ej blogga igår. Men jag har fått hem dessa skönheter! Jag beställde dem från nelly för bra 150 kr (!!) och jag tycker de är supeer snygga. Underbart sköna är de med. Det är verkligen något magiskt med skor haha. Däremot ska jag ta dem till en skomakare för jag vill ha ett spänne som knäppe istället. Nu är det kardborreband och de lossnar varenda gång jag går ner för trappan... 
Nu är det bara att vänta på det pefekta tillfället att få använda dem!
pusspuss.





Camilla Ivarsson
10 October, kl. 11:40 | Blogg; http://letsgetfiit.for.me/

Okej hur snygga var inte dom skorna då?!! Alltså på riktigt jag dreglar för dom är fanimig perfektion! Döavis atm tbh

Svar: Hihi tack finis! Vem vet, checka om de finns kvar på nelly! :*
majaalvina

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback