EN DAG SOM FÖRLÄNGER LIVET


Igår tog jag och Elin bussen mot Göteborg där vi hade en fantastisk dag med våra pinglor. Vi åkte dit för att tillsammans se Where we are på bio (som var jätte bra såklart ^^). Men även så gick vi runt och shoppade och åt supergott. Jag har blivit flera hundralappar fattigare men både garderoben och sminkväskan har blivit rikare. Fick med mig hem en klänning i samma färg som skorna jag fick hem förra veckan, SÅ SNYGGT säger jag bara. Ska ta och visa någon dag. 

Kan också meddela att min röst är så väl som borta, nästan i alla fall. Förkylningen har drabbat min hals ganska stenhårt, jag är sjukt hes! Igår var det som värst, lite jobbigt är det men samtidigt väldigt kul haha. 
Men lika väl som göteborgska är Sveriges goaste dialekt måste Göteborg vara en av Sveriges goaste städer. (fiinurligt att plocka in göteborska i meningarna med hoho)





Susanna Maria J
10 October, kl. 08:57 | Blogg; http://oslofru.com/

så underbart <3

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback