TISDAG EFTERMIDDAG

 
 
Och så bar det tillbaka till skolan igen. Det bjöds på en ganska seg dag trots sovmorgonen. Allt jag tänkt på idag är att det 18 dagar kvar till jag fyller år och 6 veckor kvar till jullovet haha. Man måste ju peppa upp sig själv nu när det blir mörkt så fort. Hösten och vintern är inte mina favoriter och jag är nog inte den enda som har väldigt lätt att bli trött och sliten under höstenDäremot får min kära vän Elin mig att tänka om med hennes positiva inställning till hösten. Jag avundas hennes syn på hösten och vintern, jag vill också tycka om denna årstid haha! Hon har skrivit en krönika på hennes blogg <länk> om höstdepp, läs den och så lär du nog uppskatta hösten lite mer. 
På tal om Elin, på den översta bilden ser ni min fina present jag fick av henne. Jag älskar citatet! Det är ett citat jag ofta tänker på och det kändes lite "mig" om man får säga det själv hihi.





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback