EYES - BUT IN COLOR

Canon Eos 550D, EF50mm//1,8 II. En av bilderna jag la upp häromdagen, fast i färg istället.
 
Idag är jag hemma med en jobbig förkylning som uttråkar mig till max. Jag har i alla fall fått lite plugg gjort, men dagen har mestadels bestått av att ligga i sängen och kolla på serier. Jag har också lyssnat på One Directions nya album såklart, lyssna på det HÄR.
 
Hoppas er dag har varit roligare än min och att ni håller er brota från onödiga förkylningar. Kram!





Julia
11 November, kl. 17:23 | Blogg; http://macrophotos.blogg.se

ååååh wow vilken uuuunderbar bild!!! :))) Kan inte du skicka den riktiga fotot utan redigering till mig så jag får testa redigera? :) ))) Kram!!

[email protected]

Svar: åh tack fina du!! Jodå det kan jag göra, kraam :)
majaalvina

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ
11 November, kl. 12:57 | Blogg; http://patriciac.blogg.se

Inte kul att vara sjuk. Krya på dig!

Svar: Tack!! Kram
majaalvina

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback