EN BURK MED ÖNSKNINGAR

 
 
 
Jag har en liten burk som jag köpte i somras. I den samlar jag mina drömmar och mål. (Alltså inte drömmar man drömmer på natten utan en dröm om någonting jag verkligen vill uppleva)
Jag har bruken för att kunna bli påmind om alla mina önskningar. Jag vill kunna kolla upp om jag har gjort det som står på lappen, om jag inte gjort vad som står, är det något jag har kvar att göra. Så på varje lapp noterar jag när den skrevs samt när målet eller drömmen gick i uppfyllelse. 
 
Jag kommer aldrig sluta fylla min burk med lappar. Jag kommer aldrig låta någon dröm eller något mål gå till spillo. Tänk vad häftigt det kommer vara när jag som gammal läser igenom de drömmar jag hade som ung. Jag kommer kunna läsa när jag skrev ner den, och sedan tänka tillbaka på när jag faktiskt gjorde det som jag en gång önska.
 
Alla mål och drömmar har en mening och jag tror att dem kommer alltid vara något som du vill göra. Så ta vara på dina önskningar, för de är faktiskt en del av dig. Våga välja vägarna som du vet är den rätta, även fast vägen känns skrämmande. 





Lena
11 November, kl. 07:17 | Blogg;

Vilken fantastiskt fin sak att göra tycker jag! Lycka till med dina drömmar :-)

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback