Ännu en hemmadag

 
 
 
Te, myskläder, serier och en slarvig knut håret - en beskrivning av min medicin.
Idag mår jag mycket bättre så imorgon får jag allt dra mig iväg mot skolan. Har blivit väldigt bekväm med att vara hemma så skolan lockar inte värst mycket, men om jag skulle behövt vara hemma en dag till skulle jag blivit galen haha. Det är inte direkt roligt att gå runt hemma som ett spöke och dessutom så blir man väldigt osocial. Finns ju ingen att snacka med förutom dammråttorna som dessutom försvann när jag ödsla tid på att dammsuga. 
Har förövrigt kommit in på den fjärde säsongen av dropdeaddiva. En underbar serie jag hittade på netflix. Kolla in wikipedias beskrivning av serien här om du är ute efter något nytt att kolla på. Rekommenderar den starkt!
 
Kram!





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback