FJÄLLEN

Canon Eos 550D

Var ett tag sen jag uppdatera här, men jag har inte fotat någonting och har ingen motivation till det heller. Hoppas det ändras i takt med att våren kommer. Sen ska jag till Gran Canaria på påsklovet, så då kommer bloggen förmodligen bombas med bilder, hehe. 

Men den här gången blev det lite bilder ifrån fjällen. Gud vad jag gillar det stället, det är så himla vackert och underbart.
Dessa bilder är mina favoriter av de jag tagit i fjällen, det är något med alla bilderna som jag blir extra glad av.
Älskar den sista bilden på min hund Atle. Av hans 12 år så är det en av typ tre bilder som är bra på honom, han hatar verkligen kameran, men ibland så fångar man ögonblicket och då blir man överlycklig haha! 





Ellen
03 March, kl. 21:59 | Blogg; http://soon.blogg.se

ser såå mysigt och härligt ut!!

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback