ÅRSRESUME DEL 1.

JANUARI - APRIL
 
 
Januari utan snö förutom i några få veckor. Jag hade då långt hår med blonda toppar, jag gick i skolan och på helgerna skrattade jag med mina kompisar eller plöjde igenom serier samtidigt som jag längtade efter sommaren.
 
 
 
I februari klippte jag av mig håret och det blev väldigt kort. Jag var tvungen att platta håret varje dag för annars såg jag ut som ett troll. På sportlovet åkte jag och Elin för första gången till Ellen och Linn i Varberg och det var mys x1000 (dock Göteborg på bilden).
 
 
 
I Mars blev det lite ljusare och vårblommorna började titta fram. Jag kommer ihåg att det var en väldigt tidig vår vilket uppskattades eftersom våren och sommaren är häligare än hösten och vintern hihi. I Mars gjorde jag precis samma saker som i Januari, bara att håret var kortare.
 
 
 
 
I april bar det iväg mot Gran Canaria och jag må säga att den veckan var en av de bästa veckorna på hela året. Låt de fyra bilderna ovan tala för sig själva.
 
 
Och här är ett litet bildcollage med några mysiga bilder från januari till april. 
 
Fortsättning följer... puss!
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback