Landskrona

Canon Eos 550D, lens EF 50mm 1.8

Hade fyra jätte fina dagar nere i Skåne med mamma hos våra vänner. Det är Vida som är min sockersöta modell på bilderna. Vi fick en dag på stranden, en shoppingrunda och en tripp till ön Ven. Mamma och jag åkte tidigare till Lund dagen vi skulle åka hem så vi fick upptäcka den mysiga staden också. Blev också super glad för hittade två par levis jeans för 270kr styck! De lär väl visas upp här i bloggen snart. 

Nu är det inte långt kvar på sommarlovet, som har varit super bra. Hade tänkt att göra en summering av mitt lov när det verkligen är över. Men jag ser faktiskt fram emot att börja skolan igen haha, men jag lär väl ångra att jag sagt det efter någon vecka i skolan... puss och kram





Ellen
08 August, kl. 13:18 | Blogg; http://soon.blogg.se

Härliga bilder! Gillar speciellt den första :)

Lena
08 August, kl. 07:18 | Blogg;

Jättefina bilder, kul att se!
Lycka till med skolarbetet ;-)

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback