Gamla garderober

 
I mammas gamla garderob är där jag gör mina bästa fynd. Nästan alla mina kläder, iallafall favorit kläderna, är hennes som hon hade som ung. Tröjan ovan har min mormor stickat. Hur skön som helst och den passar perfekt nu i 70tals våren. Var inte rädd att leta efter kläder i din mammas/pappas/mosters/farmors garderob för där kan det finnas massa snyggt och heta nyckelplagg! Second hand är också ett schysst tips. Kanske tycker du att det är ofräsct att handla en främlings gamla kläder, men tvätta dem en gång extra isåfall. På second hand måste plaggen var fräscha och hela för få att säljas. 
 
Hoppas du har det bra och är lika pepp som jag inför våren. Jag tror att den kan bli hur bra som helst. Puss!
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback