FRÅN TAXIRUTAN

 
 
 
 
 
Varje gång jag kollar genom mina bilder från Chile hittar jag nya fina bilder med nya perspektiv. De här bilderna knäppte jag från taxin i Santiago och jag gillar dem verkligen eftersom de bokstavligttalat är ett fruset ögonblick. Min personliga favorit är bilden på den lilla franska balkongen. Jag kommer ihåg att när jag fick syn på den så tyckte jag att den var så söt med alla små gröna växter. De gjorde sig bra i det stela betonghuset. Sedan undrar jag vad det är för resturang, och om det ens är en resturang, för det ser inte så inbjudande ut. Men jag har lust att ta reda på det. 
 
Kan inte du kommentera vilken bild du tycker mest om? Det skulle vara jätte kul att få veta! Kritik är uppskattat :) 
Kram!





Emilia Trennsby
03 March, kl. 13:46 | Blogg; http://emiliatrennsby.blogg.se/

Sjuukt fina bilder♡

En fotogalning :)
03 March, kl. 11:30 | Blogg;

Du har väldigt mycket fina foton på din blogg. Du har öga för detaljer och det känns att du lägger märke till bra motiv när du ser dem.
Som du säger. Bilden på den franska balkongen är fantastisk. Hopp om liv och grönska mitt i all betong.
Att se människor mitt i sin vardag är också häftigt. Man undrar vad de gör, vad de tänker och vart alla ska.
Fortsätt med fotograferingen, Maja! Jag tittar in här på bloggen och följer dina bilder med glädje!

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback