Varberg







Nu har det varit sommarlov ett tag och det har bara varit bra hittils så hoppas det fortsätter på det viset! Dock har den härliga värmen försvunnit men den lär väl komma tillbaka. 
Sommarlovet började hos Ellen i Varberg, en perfekt start på lovet. Elin, Ellen och jag hade endel att prata om så det blev flera myskvällar med godsaker. Vi har en tendes att baka och laga massa mat tilsammans vilket jag inte tackar nej till haha! Vi var även på konsert på Ullevi och det var One Direction såklart. Lika kul och bra varje gång. Tillskillnad från förra året då alla tre hade parkettplatser hörde vi musiken bättre i år eftersom vi valde att ha läktarplatser och det var verkligen värt det! 

Hoppas du har haft ett bra lov hittills och hoppas att det fortsätter bra! Kolla gärna in snart igen för jag har lite saker att blogga om igen så jag hoppas att bloggen kan bli lite rolig igen! Puss





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback