FOREVER21


Allt är ifrån forever21.com

Men oj, jag hann visst med ett blogginlägg ändå. Vad roligt hihi. Kikade runt lite i min favorit affär förut, på webben alltså, och hittade några plagg jag blev lite småkär i. Jag hoppas innerligt att jag hittar något liknande när jag är i Chile, för det skulle vara kul eftersom F21 inte finns här hemma! 

Btw så fick jag en fråga igår om vilket pogram jag går på i skolan och jag går Samhäll Media på Folkungaskolan i Linköping. Ett superkul pogram om du frågar mig då vi läser om mediers makt i samhället och olika medieformer, vi skriver samt åker på studiebesök och föreläsningar. Det blir också en heldel journalistik vilket är jätte skoj!

Kram.





Ellen
01 January, kl. 15:19 | Blogg; http://soon.blogg.se

Gillar kappan och skorna längst ner! Så snyggt!!

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback