50s

 
 
 
 
 

Skrev för några veckor sedan att jag skulle iväg på en grej med 50tals kläder. Det jag skulle göra var att va modell i 50tals kläder och bilderna ska sedan användas till Jetset Trends nya hemsida. Emilia, den fantastiska fotografen, var det som jag fick förfrågan av och det är även en vän till henne som äger hemsidan, samt så har hon en butik i Boxholm.
Elin var också med och vi fick välja varsin klänning/kjol att ta med hem till garderoben. Jag valde en svartprickig klänning, måste bara införskaffa en tyllkjol. Man kände sig som en prinsessa med tyllen haha, det var underbart! Däremot var det en liten utmaning att se glad ut hela tiden. Jag gillar egentligen inte att le på bild så mycket, jag tycker det är enklare att inte ha så mycket känslor alls haha.
Det var i alla fall en superkul och förhoppningsvis kanske det kommer bli fler gånger!





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback