ETT LOV MED TVÅ BABES

 
 
 
 
Canon Eos 550D, EF 50mm

Jag har haft ett underbart höstlov med massvis av mat, skratt, långa pratstunder, bakning, te och shopping tillsammans med två favoriter. Lovet har verkligen gott fort. Det började med en helg då jag gjorde inte mycket alls. Det blev en kväll med några vänner och resten helgen tog jag det lugnt. På måndagen kom Elin och Ellen ner till mig och då fick vi skjuts ut till mitt lantställle där vi spendera några supermysiga dagar. Vi passade på att fira våra födelsedagar just för att de är ganska spridda och för att vi inte kan fira våra födelsedagar alla tillsammans när vi verkligen fyller år. Så då passade vi på att baka en tårta -en oreotårta!! Snacka om att den var god. Jag har alltid velat prova ett bakverk med oreo så det var en dröm som gick i uppfyllelse haha. Vi gav varandra presenter också som jag måste visa upp, de är så fina. 
 
Efter ett par dagar ute på landet åkte vi till Elin i Linköping. Vi tog inga bilder hos henne men vi hade det jätte kul med en heldag på stan och lite afternoon tea på The London Café. Där blev det också en massa mys och te. På lördagen var det dags för Ellen att åka hem. Det var inte alls roligt, men vi har i alla fall lite saker att se fram emot tillsammans ändå. Vi planerade nämligen lite inför vår resa tillbaka till Brighton nästa sommar. Kan verkligen inte vänta, det kommer bli så j'kla roligt! 
Vi beställde också biljetter till One Directions konsert på Ullevi nästa sommar, ihh!!! 
 
Hoppas ditt lov har varit superbra och att du har lite extra energi nu till skolan. Det är ju bara 6 veckor kvar tills jullovet, så det tror jag vi alla kommer klara. 
Puss och kram!
 
 
 
 





Ellen
11 November, kl. 20:34 | Blogg; http://soon.blogg.se

Tack för bästa lovveckan!! massa pussar <33

Svar: Ni äger! Puss <3
majaalvina

Märta
11 November, kl. 23:05 | Blogg;

Fina bilder på snygga tjejer!!

Svar: Tack Märtis!!
majaalvina

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback