CITIES I WANT TO VISIT

1. NEW YORK - THE CITY THAT NEVER SLEEPS
Sedan jag för ett år sedan började kolla på The Carrie Diaries har min önskan att åka till New York vuxit mer och mer. Staden verkar så härlig med säkert hur många kontraster som helst. Jag skulle verkligen vilja åka dit och granska staden från topp till tå. Att plugga/jobba där skulle vara en dröm.
2. SYDNEY
Austarlien, ett land jag tjatar om nästan varje dag. Det har blivit väldigt poppis på sistonde och jag är inte den enda som vill åka dit. När jag åker dit vet jag inte om det är just Sydney jag vill bo i, men att vistas där ett par dagar är ett måste. 
3. PARIS - THE CITY OF LIGHTS
Vem vill inte till Paris? Det verkar som en himla mysig stad. Tänk att gå på Fashion Week i Paris, drömmen. Btw, det finns faktiskt några planer att åka till Paris inom en snar framtid, hoppas bara de slår igenom. 





Ellen
11 November, kl. 19:04 | Blogg; http://soon.blogg.se

det hoppas jag också att den gör<3333

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback