Sommarlov

 
 
Dessa två bilder ovan är tagna utav Ellen, hitta hennes här.
 
Canon Eos 550D (bilden ovan har ellen också tagit)
 
Äntligen fick jag lite tid över till bloggen. Sommarlovet rullar på som det ska tycker jag, just nu jobbar jag dagarna till ända men det funkar det med! Dock har allt det jag sett fram emot tagit slut, men vilka underbara veckor jag har haft! Först en vecka i Varberg och sen några dagar på landet med dessa fina tjejor i inlägget. 
Vi hade det hur mysigt som helst, de är allt för bra mina tjejor. Vi bakade en pannkakstårta som var riktigt smarrig! 
 
Har också tagit tillbaka min gamla design, så jag har fått ändra formatet på bilderna i väldigt många inlägg, men det är många jag inte orkat ändra bilderna i heller så i vissa inlägg ser man inge hela bilden... Men men, det kanske jag fixar någon annan gång! Måste också fixa en "profilbild".
Förhoppningsvis får jag lite mer tid till att blogga framöver för jag har så mycket att dela med mig av! 
 
Ni kan gärna få gå in på "Vem är Maja?" Länken uppe i mim header, där ni kan läsa om en liten beskrivning  om mig haha!
Ha en underbart fortsatt vecka nu, puss!
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback