ÅRSRESUME DEL 2.

MAJ-AUGUSTI (obs för massor av bilder)
Äntligen var de fyra allra bästa månaderna här. Blommor, grönska, solnedgångar, värme... Dagar som blir till nätter fulla med skratt. Shorts, klänningar, friskt hår och bruna ben. Finns det något bättre än sommar?
I slutet av maj fotade jag min fina kusin och hennes pojkvän när de dansade bal. Så vacker det var. 
"Vad är en bal på slottet?" - Askungen
Helt plötsligt var det skolavslutning och vi firade att första året på gymnasiet var avklarat och nu väntade en lång och härlig sommar. 
Jag for nästan på direkten till Varberg för att hänga med mina pinglor. Det var riktigt mysigt trots växlande väder.
Medans jag var i Varberg drog jag, Ellen, Linn och Julia ner till Köpenhamn för att gå på 1Ds konsert. Det var hur kul som helst med flera timmar i kö och kaos. (Julia som har tagit bilden, hitta hennes blogg här)
Efter Varberg tog jag, Ellen och Linn tåget till Linköping för att sedan möta upp Elin och fara vidare mot Kisa och mitt lantställe. Där hade vi ett par supermysiga dagar, också med omväxlande väder, men riktigt kul hade vi ändå. Kolla bara på vår pannkakstårta!
Sedan blev det dags för Bråvalla!! Tre sjukt roliga dagar i regn och rusk. De bästa artisterna måste ändå varit Daniel Adams Ray, Alesso, Kanye West och Bastille för dem hade vi roligast på.
Sedan fortsatte sommaren med jobb, underbara kvällar, underbar mat, utflykter och allt som hör sommaren till. Vi paddlade kajak en dag när våra vänner från Stockholm var nere, vilket var hur kul som helst. 
Tack sommaren 2014 som ger mig minnen att le till varje dag. 
 Några mysiga snapshots från mobilen.





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback