Min sjuttonde sommar


Jahopp så nu är sommaren över för min sjuttonde gång? Det känns väldigt lustigt. Tiden har flygit förbi (som tiden dessvärre alltid gör på sommaren) och nu är skolan igång igen. 
Denna sommar har varit riktigt härlig. De första två veckorna spenderades med mina favorit tjejer lite över allt i Sverige och utlandet (danmark hehe). Vi hade så himla kul även när vi bara är två, tre eller fyra. Går liksom aldrig att ha en tråkig stund med dem. 
Jag var också på Bråvalla, One Direction och The Rolling Stones vilket såklart var magiskt. 

Efter tre veckor med sommarlov så började jag jobba ända fram till i torsdags, men det har inte gjort så mycket. Har haft så himla fina kvällar och de dagarna jag varit ledig har jag mest hängt med Elin och hennes pool haha, träffat vänner och haft flera mysiga dagar och kvällar med min systeryster. Mamma och jag hann också ta en tripp till Landskorna. Jag har också ätit så himla MYCKET och SUPERGOD mat. Haha, älskar verkligen mat. 
Allt jobb tjänar också av sig, i Februari ska nämligen jag och Moa till vår älskade Mikaela i Chile. Det ska bli så himla kul!! Sedan så finns det redan andra utlandsplaner till nästa sommar... Så är så himla glad över att jag har klarat av allt jobb!
 
Hoppas ditt lov eller din semester har varit bra! Om du som jag nu går i tvåan på gymnasiet har vi bara ETT sommarlov kvar att tagga inför, det känns sjukt! 
Men ha det bra, puss!
 

Update: Lina rättade mig förut, det är ju faktiskt min sextonde sommar -jag fyller 17 i november haha





Ellen
08 August, kl. 17:34 | Blogg; http://soon.blogg.se

Tack för en helt amazing sommar babe!!<33

Alice
08 August, kl. 19:13 | Blogg; http://alicelindstrom.se

Låter och ser ut som en helnice sommar!

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback