Nattblogg

Dålig update idag, men vi kom hem ganska sent från London och sedan fastnade vi vid matbordetoch  pratade med Teddy och Frank (två barn i min värdfamilj), det var sjukt trevligt!! 
 
Ska btw svara på en fråga, som lyder:

Hej! Hittade precis hit till din blogg, ska nämligen åka till Brighton nu i juli! Blev fett pepp av alla dina bilder! OMG! Men hur gör du med internet och telefonen? Har du speciellt abonnemang/simkort? lånar du värdfamiljens internet? Eller hur gör du? :)
Svar: Först och främst, tack tack tack för de fina orden! Det gör mig jätte glad!! Så kul att du ska hit! Jag kan lova att du kommer få det underbart här!!
Jo, jag och mina kompisar har köpt ett simkort här som vi har laddat med 10pund. Det funkar super, billigt att ringa och smsa med varandra. Vår värdfamilj hjälpte oss med simkortet, men STS kan hjälpa till också, se bara till att du har en olåst telefon. Internet lånar jag av min värdfamilj, vilket går också super bra. Men med internet kan skilja från familj till familj, vissa måste betala, vissa familjer har inte wifi, så det måste man räkna med! 
Hoppas din resa bilr super bra, kraam:)
 
pics from today, swedish candy!!!! Tog massa bilder med kameran, så det kommer mer sen!
 
 





A
06 June, kl. 11:05 | Blogg;

Heej! Ska också åka till Brighton i Juli! Hur gör du med fickpengar? Hur mycket pengar har du med dig totalt ungefär? :)

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback