Back home

Ställt klockan på sju och taggar för en till dag! Kvällen blev bra, det var trångt på discot men kul!! 
Tänkte svara på frågan nu med! :)
 
Heej! Ska också åka till Brighton i Juli! Hur gör du med fickpengar? Hur mycket pengar har du med dig totalt ungefär? :)
 
Svar: Great! Du kommer få hur kul som helst!! Jag hade inte så mycket fickpengar med mig, i början 80pund, men 50 var till busskort(glöm inte de!) men sedan så tog jag ut lite mer idag eftersom jag skulle köpa explorer pass:) det är väldigt bra med fickpengar när man ska till starbucks ovs. 
Jag tog med mig 5500kr totalt på kortet, sedan plus de 80punden. Jag är rätt säker på att det kommer räcka för allt är ganska billigt! 
Men ha en underbar resa, kram!! 
ps. Till alla som undrar något, fråga bara på! Inga frågor är dumma, det är bara kul! 
 
 
 





Hanna
06 June, kl. 11:31 | Blogg;

hej åker på tor, undrar lite var ni handlar:)

Anonym
07 July, kl. 21:57 | Blogg;

Är det mycket fester på språkresor? Jag funderar på att åka nästa år men jag är rädd för att det är mycket festeroch sådant?

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback