Utelåst

Åkte hem pga av solsting, kom på att jag glömt nyckeln och nu sitter jag här. Men för att se det positivt får jag chans att svara på några frågor. 
 

Är det något speciellt som borde vara bra att ha med sig på resan?

svar: nja, inte vad jag vet. En adapter till laddare är väl det enda jag kan tänka på. Annars har sts en jätte bra packnings lista på deras hemsida som ger bra tips! Men om du ska till England får du räkna med jeans rätt ofta! ;) kram
 
 
 Hej! Skulle du kunna lägga upp bilder på en "vanlig mat dag". Alltså hur ser frukost, lunch och kvällsmat vanligtvis ut! Tack för en grym blogg! :)
svar: ja, det skulle jag kunna. Men frukost och middag är alltid annorluna från familj till familj, så den biten är aldrig säker!;) lunchen därmot är väldigt lika varandra. 
Tack själv!! Kram:)
 
 






anna
07 July, kl. 19:33 | Blogg;

Hej! Snälla skulle du kunna svara på min fråga? :) Jag har nämligen tappat bort mitt Membership card.. Finns det extra eller har ledarna extra? Eller ska jag ringa till sts o be dem skicka ett? Åker till Brighton om 10 dagar och ser supermycket fram emot det! Tack på förhand!:)

anna
07 July, kl. 19:35 | Blogg;

Hej! Snälla skulle du kunna svara på min fråga? :) Jag har nämligen tappat bort mitt Membership card.. Finns det extra eller har ledarna extra? Eller ska jag ringa till sts o be dem skicka ett? Åker till Brighton om 10 dagar och ser supermycket fram emot det! Tack på förhand!:)

Anonym
07 July, kl. 20:19 | Blogg;

Hej jag undrar om du vet om det finns extra membership cards? Jag har tappat bort mitt så vore skönt att veta! Tack! :)

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback