FRÅGOR

Blir ett annat inlägg om min hemkomst, detta är bara frågor.

  • Hur mycke pengar gjorde du av med under hela resan, alltså för shopping, nöjen osv? :)
    Svar: Jag vet inte riktigt hur mycket jag gjorde av, men jag tog med med 5500 på kortet plus 80pund, och det räckte fint! :) fast jag bad pappa sätta in 600kr mer till explorerpass, men det kan man köpa i förväg. Kram

  • Hej! Jag undrar om det var mycket drama på lektionerna? Jag gillar verkligen inte teater så vore skönt att veta. Du verkar ha haft det underbart o nu blir jag ännu mer taggad inför min resa! Tack :) 
    Svar: Nej, det var helt vanliga lektioner :) Det var verkligen underbart, och jag hoppas du får det lika bra själv! Kram

     
     
 





Anna
07 July, kl. 00:56 | Blogg;

Fanns det mycket klädaffärer i Brighton? Vilka fanns? Jag har inte köpt explorer pass, finns det tillräckligt med shopping i Brightone?

Anonym
07 July, kl. 00:57 | Blogg;

Fanns det mycket klädaffärer i Brighton? Vilka fanns? Jag har inte köpt explorer pass, finns det tillräckligt med shopping i Brightone?

Anonym
07 July, kl. 00:57 | Blogg;

Fanns det mycket klädaffärer i Brighton? Vilka fanns? Jag har inte köpt explorer pass, finns det tillräckligt med shopping i Brightone?

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback