Detta inlägg lever inte upp till mitt motto

  • Är det mycket fester på språkresor? Jag funderar på att åka nästa år men jag är rädd för att det är mycket festeroch sådant?

    Svar: Det beror på vad du menar för fester. Med sts skickas man hem om man dricker och man får betala allting själv, så vad jag vet är det ingen som gör det. Men två gånger i veckan är det paarty, som har STS organiserat :) Men jag tycker verkligen du ska åka, det är nog det roligaste jag gjort! Kram

  • Hej jag undrar om du vet om det finns extra membership cards? Jag har tappat bort mitt så vore skönt att veta! Tack! :)

    Svar: Hej! Tyvärr vet jag inte, men gå in på sts.se och ring kundtjänsten, de kommer ha dvar på din fråga! Kram

     
  • Hej! Snälla skulle du kunna svara på min fråga? :) Jag har nämligen tappat bort mitt Membership card.. Finns det extra eller har ledarna extra? Eller ska jag ringa till sts o be dem skicka ett? Åker till Brighton om 10 dagar och ser supermycket fram emot det! Tack på förhand!:) 

    Svar: Se ovan. Det kommer nog ordna sig, så oroa dig inte. Antagligen kan du få ett när du kommer fram, kram:)

     

    idag åkte vi och shoppade i London. Det var varmt, fick int i fötterna, men kul! Bla, Victoria Seceret och Forever21 <3

     Det tråkiga är att jag har inga bilder, så det blir en på Churchill Square haha.  
     





Anonym
07 July, kl. 07:33 | Blogg;

Fester där man dricker! Jag har hört att det är mycket sådant!

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback