Airport

Är på flygplatsen nu, helt sjukt att vi ska åka! 
ses väl i Sverige då...
eva och ted!! Aw





Anonym
07 July, kl. 19:34 | Blogg;

Hej! Jag undrar om det var mycket drama på lektionerna? Jag gillar verkligen inte teater så vore skönt att veta. Du verkar ha haft det underbart o nu blir jag ännu mer taggad inför min resa! Tack :)

Anonym
07 July, kl. 19:37 | Blogg;

Hej! Jag undrar om det var mycket drama på lektionerna? Jag gillar verkligen inte teater så vore skönt att veta. Du verkar ha haft det underbart o nu blir jag ännu mer taggad inför min resa! Tack :)

Elin
07 July, kl. 20:38 | Blogg;

Hur mycke pengar gjorde du av med under hela resan, alltså för shopping, nöjen osv? :)

Anonym
01 January, kl. 20:06 | Blogg;

Hej! Jag hittade din blogg och kollade runt på dina bilder, jag ska nämligen åka till Brighton nu i juni (: Från de jag har sätt värkar det helt underbart! Men det jag ville säga var att på några av dina bilder såg jag någon lite bekant.. Min kusin! xD Hon heter Marielle och jag tyckte de var väldigt kul att se henne här på din blogg av en slump xD

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback