Hela själen fylls med lycka och glädje

 
 
 
 
Favoritplatsen är i hängmattan bland alla blommor, med utsikt mot sjön.
 
Tanken av att sommarlovet snart är här är överväldigande. Att ännu ett år har gått är ofattbart. Jag kommer ihåg förra våren och sommaren som att den vore igår! När jag frågar mamma om tiden alltid kommer gå så här fort som den gjort det senaste året så är hennes svar; tiden kommer gå ännu fortare. Det känns lite läskigt samtidigt som att det ger mig hopp. För just nu är jag fruktansvärt skoltrött och skulle egentigen vilja ta studenten i år. Men men, så är det inte så man får vara glad ändå! En sak som jag älskar med våren och sommaren är att jag tar vara på tiden mycket bättre än vad jag gör annars. Jag njuter mer av dagarna och tar dem som de kommer. Det är det härliga med dessa ljusa och (förhoppningsvis) varma tiderna. Hela själen fylls med lycka och glädje. 
 
I sommar ska jag jobba den mesta av tiden, det är ganska mysigt ändå för jag gillar mitt jobb! Men jag ska också till Göteborg och Varberg två gånger. Först en vecka i slutet av juni då jag, Elin och Ellen b.la ska gå på konsert, shoppa och mysa. Sedan i slutet av sommarlovet bär det iväg till Way Out West, vilket ska bli underbart kul! 
 
Hoppas du har några fina planer i sommar och NJUT! puss.
 
 
 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback