bal, tvåtusenfemton

 
 
 
I lördags fotade jag Julia och Nona som dansade bal den dagen. Vi hade lite otur med vädret, det började regna precis när vi skulle börja fota men vi klarade oss fint ändå! De var så fina och jag blev väldigt nöjd med bilderna, en av mina favoriter är den översta men jag har ännu fler att visa. Har även bilder från när Matilda och jag fotade som jag inte lagt ut än som måste få sin plats snart. 
 
Idag har det i alla fall varit soligt och varmt och på fredag är det officellt sommarlov! Blir alltid lika förvånad när jag tänker på det men också lika glad.
 
ps. inte vet jag vad som hände med kvalitén på bilderna, ibland vill inte blogg.se sammarbeta.. 





Beatrice Jakobsson - Fotograf
06 June, kl. 01:40 | Blogg; http://beattriicee.blogg.se/

Vilka fina bilder! :)

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback