den lilla boxen och inga tankar alls


Just nu fick jag en kraftig skrivarlust. Vet dock inte vad jag ska skriva, har egentligen ont i magen på grund av chokladen jag tryckte i mig alldes för fort. Däremot är jag lite rädd för att det här inlägget kommer bli det mest personliga jag någonsin har skrivit, men sådant kan ju vara lite kul. Jag är också rädd över att det här inlägget kommer sakna en rödtråd, men ibland behöver man klippa tråden som håller ihop allt. Så jag går nu rakt på sak.
 
Visst är skönt att slippa tänka! Att strunta i alla onödiga tankar som fäster sig i den lilla boxen med normer. Den lilla boxen som ständigt ger dålig självkänsla. Den lilla boxen jag tror att alla har. Det är helt omöjligt att göra sig av med den men det går att göra den mindre. Antingen är boxen gjord av papper, vilket är lätt att skrynkla ihop. Eller så är den gjord utav plåt vilket inte går att skrynkla ihop, men försök då banka med en hammare så den åtminstone får bucklor. Det är så skönt att buckla till den och sedan strunta i den helt och hållet.
 
Nu fick jag skrivarkramp. Härligt. Men det kanske var meningen för jag kan inte säga att det blev en toppen text. Jag tror säkert att jag skulle kunna utveckla mina tankar en annan dag fast jag vill gärna publicera detta nu. Dock hoppas jag att du fick ut någonting av mitt lilla "boxbudskap"... 
 
Puss&Kram skumbanan! (som för övrigt är en ganska ful fras haha)
 





Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta
01 January, kl. 19:31 | Blogg; http://domkallarmighannes.com

Vi du länkas inför mina 600-800 unika läsare/dag i en vecka?

Nu har du chansen!

http://www.domkallarmighannes.com/2015/01/veckans-blogg.html



Gillar du inte sådana här kommenterar eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)

natalie
01 January, kl. 21:01 | Blogg; http://nataliestrande.forme.se

Fin blogg!

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback