SUPERSNYGGT

 
Surfa runt lite på Nelly och hitta dessa supersnygga oufitsen. Skorna är jag helt KÄR i. Jag älskar leoprint på skor, får ta att skaffa mig ett par leoskor till någon vacker dag. Skulle lätt klicka hem mig ett par av dessa (antagligen de blå), men jag har verkligen inte pengar för att shoppa nu när jag lever på en strikt sparbudget.
En sak jag däremot måste unna mig är en midkjol eller en skateskirt. Hur snyggt är det inte liksom?! Det är ett plagg som funkar till nästan allting samtidigt som den piggar upp outfiten till 100%. 
Men alltså de blå leoprint skorna, jag kommer inte kunna sluta tänka på dem!! Haha. 
 
Update: Detta inlägg gjordes innan kategorien TORSDAGSMODE, men det fick följa med in här eftersom detta inlägg handlar om mode.





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback