ELLE

 

Ojoj blev en ganska sen start på torsdagsmode men jag kom precis hem efter en lång dag med skola och en sväng på stan med mamma och min bror. Innan jag och mamma satte oss på tåget hem köpte jag mig det nya nummret utav ELLE - min favorit tidning!
 
Såklart är det modesidorna jag gillar bäst. Dels beror det på att jag älskar mode men också för att det alltid är så bra tagna bilder. Varje gång man öppnar ELLE's modesidor får man så himla mycket inspiration. De lyckas alltid få med så mycket som möjligt av vår modevärld samtidigt som det inte blir för rörigt. 

Höstmodet är det modet jag tycket är snyggast men också det jag tröttnar på snabbast. Tror det beror på att jag inte gillar att klä mig varmt. Helst vill jag ha kjol med bara ben och stickade tröjor hela hösten och vintern, men tyvärr funkar det bara i september sedan blir det för kallt. Var så himla nära på att köpa mig ett par knähöga strumpor idag, nu ångrar jag att jag inte gjorde det! Får väl gå tillbaka snart igen...

Men nu ska jag börja läsa om 60-tal med en twist fast egentligen behöver jag plugga på glosor, men det säger vi att det är försent för att göra nu, puss!





Susanna Maria J
09 September, kl. 21:09 | Blogg; http://oslofru.com/

Å jag älskar Elle! :D

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback