EN DRÖMMANDE TJEJ


Vissa dagar vill man försvinna in i sin dröm. En dröm där du bestämmer och allt går din väg. En dröm där du får uppleva allt du vill uppleva och en dröm där du får vara fri. 
Ibland orkar man inget annat än att vara i sin dröm och det tycker jag är helt okej. I drömmar kan man använda sin fantasi hur mycket man vill och det finns inga gränser. Drömmar är en skön tillflyktsort som behövs ibland för att klara av vardagen. 
Jag vill mycket med mitt liv och har massvis av drömmar. Och dagdrömmar. Nuet kan kännas ganska frånvarande ibland. Jag har massvis av funderingar och tänker över saker väldigt mycket. 
Många saker, som det här blogginlägget, blir ganska flummigt ibland. Men jag antar att det är så jag är. En flummig och tänkande snart 17åring med väldigt många drömmar. 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback