just some edits

                                                                                              ( "you're so naive, yet so" )

Egentligen tycker jag upplägget på det här inlägget blev väldigt fult, bilderna hör inte ihop på något sätt oså. Men jag diggar självaste bilderna, så det får bli lite som det blir. 

Nu är det i alla fall lov, som snart är slut dock. Det har gått så snabbt! För mig började det i Göteborg och Varberg, där jag träffade mina fina tjejer. Nu har jag varit hemma i två dagar och inte gjort så särskilt mycket, igår mös jag med systeryster och idag städade jag garderoben, vilket verkligen behövdes! 
Men på lov är det skönt att inte göra så mycket, det är ju typ bara då man har tid för att inte göra någonting haha.

Hoppas alla har/har haft/kommer få ett bra lov. Kram kram






Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback