JAG SAKNAR

 
Vårt Wi-Fi här hemma har lagt av och varför vet vi inte, det är bara väldigt irriterande. Det slog mig dock vad beroende av internet man är och hur mycket man använder det. Jag använder mig av internet i princip hela tiden förutom under korta uppehåll på lektioner och när jag tränar. Fast då lyssnar jag på spotify och det är över internet. När jag sover är väl då jag inte använder det, men jag är ju fortfarande uppkopplad. 
 
Därför älskar jag att vara på mitt land där teckningen är usel. Då har man ingen chans att vara uppkopplad för det tar för mycket på tålamodet just för att det är så segt. Istället hittar man på saker att göra -utan något tekniskt överhuvudtaget. 
 
Men detta var inte ens det jag hade tänkt att blogga om, jag hade tänkt att skriva att jag saknar ljuset, energin, blommdofter och jag saknar bloggningen. Det har blivit lite bloggning under november månad men det är svårt att fota nu när det blir så mörkt. Att fota saknar jag också. Jag är så himla sugen på att ta en fotodag men det känns som att tiden inte finns där. Dock kommer bloggen bli fylld med härligheter om ca lite mer än 1,5 månad (!!??!!) då jag och Moa sätter oss på ett plan till Chile och till Mika!! 
Mika är också någon jag saknar. Oerhört mycket. 





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback