LEVI'S

Canon EOS 550D

Här är Levi's jeansen jag köpte när jag var i Landskorna. Helt underbara är dem!! Det är samma modell på båda (LEVI'S CURVE ID - demi curve, FIT - classic, LEG - straight), det är bara färgerna som är olika. En mörkare och en klassisk jeans färg. De kostade bara 270kr (!!), gotta love sale. Jag är egentligen inte jeans människa, jag föredrar bara ben. Men alltså dessa jeans får mig vilja ha dem hela tiden, även fast de är ganska tighta vid midjan och man måste tänka på att inte äta sig proppmätt (för då får man jävligt ont i magen eftersom de är tighta haha) så ÄLSKAR jag dem haha! 
Fick med mina underbara klackisar på bilderna, de är från skoaffären jag jobbar på. Det är märket Tamaris och modellen är ifrån 2012 eller 2011. Älskar dem likaså, dock så får jag skoskav av dem ganska så lätt...
Att kläder, skor, väskor osv... kan bidra med så mycket lycka är ganska oförståligt men ganska så enkelt.
 

Nä, nu ska jag ta på mig ett par mjukis byxor och dra mig mot köket och äta något. 
Puss på er!
 
Update: Detta inlägg gjordes innan kategorien TORSDAGSMODE, men det fick följa med in här eftersom detta inlägg handlar om mode.





Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback