HIPP HIPP HURRA

 
GRATTIS ELLEN!! (soon.blogg.se)
Har redan grattat dig ett par gånger idag men vem säger att man endast grattar någon en gång på en födelsedag? Du är dessutom värd alla grattis som finns.
Knappast att vi bara känt varandra i 1,5 år??(Mindre till och med!!) Det är rent sagt ganska overkligt eftersom det känns som att jag har kännt dig i hela mitt liv. Lite skrämmade att man kan klicka så bra med varandra. 
Men jag är så jävla glad över att vi har träffats, för du är en sån fantastisk människa Ellen! Du är driven, ambitiös, bestämd och en otroligt bra vän. Dig kan jag ha djupa konversationer med och du förstår varje känsla. 

Jag kan inte vänta tills nästa år, när du jag och Elin drar oss ut i den stora vida världen tillsammans. Det kommer bli så kul att få åka till de bästa platserna i Europa med mina bästa vänner. 
Ha nu en fortsatt bra dag, vi lär väl höras av snart igen haha. Puss på dig finis.






Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback