Soon dinner

Snart ska vi äta, sen ner till piren (tror jag). 
Shoppade lite förut, ska visa bättre bilder, ser inte fint ut på bilden, men jag köpte en långkjol, ett grått linne och tröjan på bilden. 
Toan på starbucks, hur gulligt!!
 
Har btw fått en till fråga, och den lydeer:

Hej jag åker på torsdag, ochundrar lite var ni handlar? :)

Svar: än så länge har jag bara handlat på primark, urban outfiters och på blue inc. Men det finns hur många affärer som helst, så jag är inte klar precis! ^^ men jag önskar lycka till på resan, ha det awesome! :D

 





Mikaela
06 June, kl. 21:13 | Blogg;

Hej!
Jag ska till Brighton snart och jag undrar hur många väskor man får checka in? Är det max 2 eller 1?

a.
06 June, kl. 22:42 | Blogg;

Valde du internationell kurs? Känner du att du behöver använda engelska något? (alltså prata engelska?) Hur är luncen, kan du ta kort på den?? :)

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback