Frååågor!

 
Valde du internationell kurs? Känner du att du behöver använda engelska något? (alltså prata engelska?) Hur är luncen, kan du ta kort på den?? :)
Svar: ja, jag har internationellt. Jag pratar massa av engelska, det är verkligen värt att välja internationell! :) lunchen är ovan, mycket chips, vitt bröd osv. Det är inte något jag brukar äta. Såklart kan jag ta kort på den, gör det imorgon! Men alla har olik lunch, beroende på värdfamiljen :)
 
Hej! Jag ska till Brighton snart och jag undrar hur många väskor man får checka in? Är det max 2 eller 1?
Svar: Jag vet inte riktigt, men tror det är en sedan handbagage. Men för ett mer korrekt svar kan du kontakta kundtjänst, deras nummer finns på sts.se och det är gratis! 
 
ha nu as bra på era resor! :D kram. Ps fortsätt fråga, inga frågor dumma! Ds. :)
dålig iphonebild från igår ^^





Anonym
06 June, kl. 12:58 | Blogg;

Hej! Jag åker till Brighton imorrn så hoppas du hinner svara på detta innan. Busskortet, hur mycket kostade det för 3 veckor? Och måste man betala det kontant, eller går det med kort? Kram :)

Anonym
06 June, kl. 12:59 | Blogg;

..och en sak till, har ni tillgång till internet hos familjen? Om inte, vart använder du då internet?:)

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback