KONST

 
 Canon 550D 

Kusinen som målar, visst är han duktig? 
Själv kan jag låta bli att älska att bilderna blev "grusiga", tycker det är så snyggt! 
____________________________________________________________________________________________

Tog lite bilder på julafton, men de blev så dåliga så vill inte lägga upp dem, haha!
Hoppas er jul varit mysig och rolig, min har defenitivt varit det. Fast jag älskar ju julen så varje jul är alltid mysig och bra, hehe.

Men nu vill jag ha sommar, sommaren är så mycket bättre än vintern. Tänk liksom långa varma sommarnätter, man kan vara barbent (det bästa för den som är som mig, som hatar att ha jeans) och dagarna känns så mycket lättare! Varför kan det inte vara sommar året runt? 

Ha en bra fortsättning på 2013 och så taggar vi inför 2014! puss & kram






Linn
12 December, kl. 12:44 | Blogg; http://oohanaa.blogg.se

Hallå!! På den mellersta bilden var han as lik caleb juu :O

Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback